Підписуйтесь та отримуйте корисну інформацію одразу ж на свою пошту.

Що таке дропшипінг?

Сьогодні ми поговоримо про одну дуже цікаву форму ведення бізнесу і розглянемо, що таке дропшипінг. Ви дізнаєтеся, що являє собою цей вид діяльності, чим він привабливий, які його основні переваги та недоліки. І, хто знає, можливо, незабаром з’явиться ще один магазин, власником якого станете безпосередньо ви. Отже, про все найважливіше по порядку.

Що таке дропшипінг? Дропшипінг — це особлива форма посередництва між продавцем і покупцем товару, при якій посередник (дропшипер) не бере участі в схемі постачання товару, а лише формує замовлення. Сам термін дропшипінг прийшов до нас з англійської мови (drop shipping) і в дослівному перекладі означає «пряма поставка». Тобто, при дропшипінгу товар поставляється безпосередньо від постачальника покупцеві, а роль посередника полягає лише в тому, щоб цього покупця знайти.

дропшипінг

дропшипінг

Сам дропшипер заробляє на різниці між реальною ціною поставки і тією ціною, по якій він запропонував товар покупцю. Практично весь дропшипінг на сьогоднішній день здійснюється в інтернеті, він може мати форму як спеціалізованого сайту / спільноти в соціальній мережі з каталогом продукції, так і традиційного інтернет-магазина. Схема ведення такого бізнесу наступна:

1. Дропшипер укладає договори з постачальниками про таку форму співпраці і отримує від них каталоги продукції, які розміщує на своєму сайті, виставляючи ціну з урахуванням власної торгової націнки (при цьому розмір цієї націнки може фіксуватися в договорі, а може встановлюватися за бажанням посередника).

2. Покупці залишають заявки на сайті дропшипера, вносять передоплату, якщо є така умова.

3. Дропшипер замовляє оплачений товар у постачальника, повідомляючи йому адресу покупця для доставки.

4. Постачальник відправляє товар безпосередньо покупцеві.

5. Покупець отримує товар, якщо він відправлений післяплатою, то оплачує при отриманні.

6. Сплачені кошти відправляються поштовою службою дропшиперу.

7. Дропшипер відправляє оплату постачальнику або в момент замовлення, або вже після отримання оплати від покупця (в залежності від умов договору).

Дропшипінг цікавий і посереднику, тому що він отримує можливість заробляти на чужому товарі, практично нічим не ризикуючи і продавцеві, тому що він розширює свою мережу реалізації і збільшує обсяги продажів. Втрачає від всієї цієї схеми тільки покупець, якому доводиться переплачувати за товар.

Розглянемо більш докладно основні переваги дропшипінгу для посередника:

1. Дропшипінг практично не вимагає вкладень. У багатьох випадках постачальник навіть безкоштовно надає дропшиперу свою готову платформу для розміщення інтернет-магазину. Гроші для вкладення в товар не потрібні, склад або навіть офіс — теж не потрібні, можна працювати безпосередньо з дому і без найманого персоналу.

2. З огляду на перший пункт дропшипінг практично не несе в собі ніяких ризиків: підприємцю не потрібно інвестувати капітал, а значить, він нічого не втратить, крім праці і часу, навіть якщо цей бізнес у нього не піде.

3. Щоб займатися дропшипінгом навіть в солідних масштабах досить мати комп’ютерний пристрій з виходом в інтернет.

4. Всі функції відправки товару покупцеві бере на себе постачальник, дропшипперу не потрібно укладати договори з поштовими службами. При цьому, якщо таке обумовлено в договорі, постачальник може здійснювати поставки від імені дропшипера з метою просування його бренду.

5. Дропшипер може одночасно співпрацювати з будь-якою кількістю постачальників, а тому може мати величезний асортимент товару.

Недоліків у дропшипінгу не так багато, але вони все ж є і досить суттєві:

1. Невигідна ціна. Щоб заробити, дропшипер повинен продавати товар дорожче, ніж постачальник. Грамотний покупець, вміє шукати і порівнювати ціни, тому швидше за замовить товар в інтернеті безпосередньо у постачальника, ніж у посередника.

2. Необхідність просування сайту. Щоб отримати бажану кількість замовлень, дропшиперу необхідно добитися високих позицій свого ресурсу в пошуковій видачі для цільової аудиторії, або постійно рекламувати свої товари. Зробити це не так просто, особливо, коли доведеться конкурувати з потужними інтернет-магазинамі, в тому числі і з сайтами його постачальників. Просування сайту, його реклама може вимагати чималих фінансових витрат, які не факт, що окупляться (ніхто не зможе гарантувати точний результат). Втім, ці ж питання стоять перед будь-яким інтернет-магазином.

Якщо ви вирішили зайнятися дропшипінгом, то найголовніше в цій справі буде вибрати групу товарів, яку ви будете представляти і знайти хороших постачальників, які погодяться співпрацювати з вами на вигідних для вас умовах. Як це зробити? Все так же — через інтернет. У багатьох інтернет-магазинів на сайтах вже є пропозиції дропшипінгу, але навіть якщо їх немає — ви можете зв’язатися з керівництвом через контактні форми і самостійно запропонувати їм такий варіант співпраці. Будь-який інтернет-магазин зацікавлений у збільшенні обсягу продажів, тому із задоволенням розгляне вашу пропозицію.

Існують також спеціалізовані сайти, де зібрана велика кількість пропозицій від різних постачальників, які можна зручно фільтрувати за різними критеріями. На закінчення хочу відзначити, що на сьогоднішній день дропшипінг є дуже популярною формою ведення бізнесу не тільки в світі, але і в Україні. Обороти тут стабільно зростають і, в той же час, поки ще можна знайти відносно вільні ніші.

Що ж, тепер ви маєте уявлення про те, що таке дропшипінг, які його основні переваги та недоліки і зможете зробити попередній висновок про те, чи цікава вам ця форма ведення бізнесу. І в разі позитивної відповіді вже вивчати всі нюанси даного виду діяльності, щоб відкрити свою власну справу.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.


Оставить комментарий

При використанні матеріалів сайту посилання на Invest-Program.com.ua обов'язкове. Design by Prostorunet