Підписуйтесь та отримуйте корисну інформацію одразу ж на свою пошту.

Мережевий маркетинг

Сьогодні я хочу розглянути мережевий маркетинг як вид бізнесу, розповісти про суть мережевого маркетингу, розкрити його основні переваги як способу активного і пасивного заробітку.

У переважної більшості людей сформувалася стійка думка, що мережевий маркетинг — обман, лохотрон і т.п., і як тільки вони чують таке словосполучення, у них відразу виникають асоціації з чимось жахливим і негативним, і ці асоціації змінити досить непросто. Але я все ж спробую.

Отже, що ж таке мережевий маркетинг? Це всього лише один із способів просування товару, при якому мережева компанія-виробник реалізує свою продукцію через мережу постійних споживачів. Кожен споживач, який виступає одночасно партнером мережевої компанії, розвиває власну торговельну мережу, отримуючи при цьому активний дохід від власних продажів продукції компанії і пасивний дохід від продажів інших людей, залучених ним в компанію.

мережевий маркетинг

мережевий маркетинг

При цьому учасник компанії мережевого маркетингу виступає не продавцем, а дистриб’ютором товару (від англ. Distributor — розповсюджувач), тобто, підприємцем, розповсюджувачем продукції компанії від власного імені з метою отримання доходу. Щоб краще зрозуміти цю відмінність, давайте розглянемо різницю між поширенням продукції за традиційною схемою і за схемою мережевого маркетингу.

Припустимо, товар виробляється за кордоном. Традиційна схема просування товару: виробник — імпортер –великий оптовий посередник — дрібний оптовий посередник — роздрібний продавець – споживач.

Схема просування товару в мережевому маркетингу: виробник — дистриб’ютор – споживач. Як бачите, при традиційній схемі шлях товару від виробника до споживача проходить через безліч посередників, кожен з яких збільшує його вартість, щоб щось заробити собі. У результаті споживач купує товар як мінімум в 1,5-2 рази дорожче його первісної вартості, а в багатьох випадках — у кілька разів дорожче.

В мережевому маркетингу посередник всього один — дистриб’ютор і за рахунок цього мережева компанія має можливість не тільки гідно винагороджувати його за особисті продажі, але й ділитися своїм прибутком з продажів інших дистриб’юторів, тим самим, стимулюючи кожного учасника компанії до розвитку мережі.

Дуже важлива особливість мережевого маркетингу полягає в тому, що тут, на відміну від сфери роздрібних продажів, з’являється можливість отримувати не тільки активний, але і пасивний дохід, розвиваючи власну мережу дистриб’юторів.

Суть мережевого маркетингу полягає в побудові мережі дистриб’юторів, мотивації кожного дистриб’ютора не тільки до особистих продаж (як у традиційному бізнесі), але й до розвитку власної мережі. Мережевий маркетинг дає вигоду кожному учаснику ланцюжка:

• мережева компанія отримує прибуток від продажу продукції і постійно розвиває мережу продажів (а значить — і прибуток компанії постійно зростає);

• дистриб’ютор отримує комісійні від продажу продукції і частина прибутку компанії від продажів інших дистриб’юторів власної мережі;

• споживач отримує якісний товар з мінімальною націнкою завдяки мінімальній кількості посередників (всього один посередник).

Найчастіше мережеві компанії виробляють і поширюють такі види продукції:

• косметику;
• товари побутової хімії;
• товари для здоров’я;
• предмети особистої гігієни.

Тобто, це все ті товари, які кожен з нас регулярно використовує в повсякденному житті. Так чому б не отримати з цього додатковий заробіток, одночасно використовуючи якісні товари (а продукція мережевого маркетингу, як правило, відрізняється високою якістю) і рекомендуючи їх своїм знайомим?

Дистриб’ютор мережевої компанії не повинен асоціюватися з «втюховальщиком» чогось дорогого і абсолютно непотрібного. Це людина, яка сама користується якісною продукцією, заробляє на цьому і рекомендує іншим таку ж можливість: можливість користуватися якісною продукцією та мати додатковий заробіток, який, до речі, цілком може перерости і в основний, адже можливості для заробітку в мережевому маркетингу не обмежені.

На сьогоднішній день мережевий маркетинг — це, на мій погляд, досить цікавий і перспективний спосіб заробітку, альтернатива традиційній роботі «на дядю», робота на себе, яка може стати хорошим бізнесом, відмінний приклад переходу від активного доходу до пасивного. Звичайно ж, у ньому, як і в будь-якому іншому способі заробітку, є свої плюси і мінуси, а також певні нюанси, на яких я більш докладно зупинюся в наступних публікаціях.

Що ж, я описав основну суть мережевого маркетингу, принцип роботи мережевої компанії. Звичайно ж, цей спосіб заробітку не можна назвати простим, для того щоб досягти в ньому успіху, необхідно володіти певними якостями, які я також розгляну в подальшому більш детально. При грамотному підході, наполегливості і прагненні до саморозвитку, мережевий бізнес, безсумнівно, може принести дуже хороші результати, але за відсутності такого може не принести взагалі нічого.

З іншого боку, людина особливо нічого й не втратить, оскільки мережевий маркетинг зазвичай не вимагає якихось істотних вкладень. На закінчення хочу додати, що я особисто знаю кількох людей, які досягли дуже великих успіхів у мережевому маркетингу, вийшли на хороший рівень пасивного доходу і пройшли свій шлях до фінансової незалежності, правда, знаю і чимало тих, у кого, навпаки, нічого з цього не вийшло.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.


Оставить комментарий

При використанні матеріалів сайту посилання на Invest-Program.com.ua обов'язкове. Design by Prostorunet