Підписуйтесь та отримуйте корисну інформацію одразу ж на свою пошту.

Пожирачі часу або чому я нічого не встигаю?

«Чому я нічого не встигаю?», «що робити?»- якщо вас турбує така проблема, то, швидше за все, причина криється у відсутності самодисципліни, невмінні планувати свій час, а також безлічі відволікаючих чинників, які в тайм менеджменті об’єднані у поняття «пожирачі часу» або хронофаги. У цій статті я допоможу вам «побачити своїх ворогів в обличчя», а також розповім про те, як з ними боротися, щоб позбутися від цієї проблеми і почати все і скрізь встигати.

Отже, хто ж вони, пожирачі часу, які крадуть ваш безцінний час і заважають вам справлятися зі своєю роботою чи домашніми обов’язками? Далі розглянемо їх по порядку.Отже, пожирачі часу (хронофаги).

1. Особиста пошта, соцмережі, форуми, новини і т.д. Є люди, які мають шкідливу звичку кожні 5-10 хвилин оновлювати особисті сторінки, форуми, новинні сайти і т.д. в очікуванні нових повідомлень, або встановлюють програми, які сповіщають про надходження нових повідомлень у всіх наявних акаунтах. Таке враження, що вони просто так і чекають причини, щоб відволіктися від роботи і важливих справ. Не дивно, що такі люди нічого не встигають.

пожирачі часу

пожирачі часу

Усі ключові пожирачі часу зосереджені в інтернеті. Тому, чим частіше ви будете відволікатися на все, що не пов’язане з роботою і витрачати свій час на особисте листування — тим більше будете нічого не встигати.

2. Безлад на робочому місці. Ваше робоче місце завалено всяким мотлохом, та й у робочих папках на комп’ютері чорт ногу зломить, а ви дивуєтеся: чому я нічого не встигаю? Що ж тут дивного, якщо пошук кожного необхідного документа або файлу займає у вас набагато більше часу, ніж це могло б бути! А з урахуванням того, що такий пошук необхідний десятки разів на день, то величезну кількість часу просто йде в нікуди і з цим потрібно боротися.
Щоб все встигати, обов’язково приведіть в порядок своє робоче місце. Наприклад, це можна зробити, використовуючи японську систему 5S.

3. Незручне робоче місце. Навіть якщо у вас занадто маленьке, занадто високе, занадто темне робоче місце, незручний стілець або ще якісь проблеми з ергономічністю, все це теж забирає час і знижує вашу продуктивність праці. Більш того, це ще з часом може викликати дуже серйозні проблеми зі здоров’ям, яке, як відомо, не купиш за ті гроші, що ви намагаєтеся заробити. Обов’язково подбайте про те, щоб ваше робоче місце було максимально ергономічним та зручним. Працюючи в комфортних умовах, ви будете встигати робити більше справ.

4. Звичка робити кілька справ одночасно. Можливо, відповідь на питання «чому я нічого не встигаю?» криється в тому, що ви намагаєтеся робити кілька справ одночасно, а від цього неминуче страждає якість виконуваної роботи і ви в результаті затрачуєте більше часу, ніж якби робили всі ці справи в порядку черги. До речі, якщо ви самі складаєте список завдань, які необхідно виконати і не встигаєте, а інші пожирачі часу при цьому відсутні — можливо, ви просто занадто переоцінюєте свої можливості.

Якщо ви будете намагатися встигнути все і відразу — не встигнете взагалі нічого. Якщо у вас накопичилося багато справ — їх необхідні виконувати в порядку черги та пріоритету, наприклад, визначаючи цю черговість за допомогою матриці Ейзенхауера

5. Друзі, знайомі, колеги. Безсумнівно, спілкуванню з друзями і близькими необхідно приділяти час. Але тільки не в процесі роботи! Поки ви працюєте — всі вони перетворюються для вас в хронофаги — пожирачів часу. І якщо ви будете марно базікати по телефону або обговорювати з колегами їхні справи — ви, звичайно, не будете встигати зробити свої. Так що, вибирайте, що для вас важливіше. У робочий час необхідно працювати. У приватне — займатися особистими справами. Змішувати категорично не можна, якщо ви хочете все встигати.

6. Шкідливі звички. Звичайно ж, куріння під час роботи однозначно можна віднести до пожирачів часу. Але це далеко не все. Шкідливі звички на роботі містять набагато більший список занять, ніж шкідливі звички в традиційному розумінні. Наприклад, банальна кава або чаювання, комп’ютерні ігри — це теж пожирачі часу, адже вони крадуть ваш робочий час. Від будь-яких шкідливих звичок необхідно позбавлятися, одночасно виробляючи в собі корисні звички, які будуть підвищувати ефективність вашої роботи. Наприклад, за допомогою правила 21 дня.

7. Лінь. І, нарешті, головний хронофаг — це банальна лінь. Якщо ви будете лінуватися робити потрібні справи, то, само собою зрозуміло, що ви нічого не будете встигати. Тому необхідно терміново оголосити боротьбу ліні і вести її до переможного кінця. Один дуже простий і ефективний спосіб боротьби з лінню я описав в окремій статті: «Як позбутися ліні» — візьміть на замітку!

Ви все ще не можете відповісти на питання «чому я нічого не встигаю?»? Тоді постарайтеся бути з собою чеснішим і все таки зізнатися собі, які хронофаги, пожирачі часу крадуть ваші безцінні години та хвилини і прямо із сьогоднішнього дня оголосіть їм війну. Напевно всі ви знаєте приказку «час — гроші». Так от, якщо в кожну її частину додати слово «втрачений», то вийде: «Згаяний час — втрачені гроші!». Хіба ви хочете втрачати гроші через такі дурниці? Подумайте про це…

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.


Оставить комментарий

При використанні матеріалів сайту посилання на Invest-Program.com.ua обов'язкове. Design by Prostorunet