Підписуйтесь та отримуйте корисну інформацію одразу ж на свою пошту.

Правила роботи з людьми

Сьогодні я хотів би розглянути тему, яка допоможе в роботі будь-якому керівникові (як топ-менеджеру, так менеджеру середньої ланки) і описати прості правила роботи з людьми, дотримуючись яких, ви зможете істотно підвищити ефективність робочого процесу і домогтися високої лояльності до себе і до роботи з боку колективу.

Робота з людьми — це завжди підвищена відповідальність: людина відповідає не тільки за самостійно виконану роботу, але і за роботу свого персоналу, і навіть за сам персонал в певній мірі. Керівник завжди виступає одним з головних мотиваторів для своїх підлеглих, тому знати ключові правила роботи з людьми йому просто необхідно. Отже, давайте їх розглянемо.

правила роботи з людьми

правила роботи з людьми

Правило 1. Грамотна критика. Я спеціально присвятив окрему статтю, щоб розповісти про те, чим відрізняється конструктивна і деструктивна критика. Так ось, критика щодо свого колективу, звичайно ж, допустима, але вона завжди повинна бути конструктивною. Тобто, ви повинні виступати в ролі більш досвідченого і більш грамотного в професійному плані працівника, який буде не лаяти, а радити як не допускати помилки і робити ту чи іншу роботу якісніше й ефективніше.

Правило 2. Робіть що-небудь для свого колективу. Природньо, щось хороше. Тому що людина психологічно влаштована так, що буде відповідати добром на добро. Набагато простіше отримати від людини щось хороше, якщо їй попередньо дати що-небудь хороше. Це може бути що завгодно, аж до дружньої бесіди і яких-небудь порад в особистому плані. Тим більше, співробітники проявлять максимальну лояльність, коду відчують, що їх безпосередній керівник захищає їхні інтереси перед вищим керівництвом. Дотримуйтесь цього правила роботи з людьми і побачите, як підвищиться їхня продуктивність.

Правило 3. Делегуйте повноваження. Причому, не так, щоб просто перекласти свої функціональні обов’язки на когось іще, а так, щоб кожна людина в колективі була задіяна в досягненні загального результату, була зацікавлена в цьому, відчувала свою значимість як частина команди. Є такий закон в політиці: кращий спосіб позбутися від небажаного опонента — призначити його своїм помічником. Цей закон ви можете спокійно застосувати і в колективі: довірте тому працівнику, який незадоволений вами як керівником, найвідповідальнішу роботу і дуже ймовірно, що він змінить думку про вас в кращу сторону.

Правило 4. Будьте лідером. Найефективніший керівник той, хто ще і є лідером в колективі. Це не завжди так: не кожен керівник — лідер, і не кожен лідер — керівник. Тому, якщо ви зможете застосувати це правило роботи з людьми і станете «керівним лідером», ефективність праці вашого колективу буде максимальною. А що таке лідерство? Це відповідальність, ініціатива, приклад для наслідування і т.д..

Правило 5. Умійте вести переговори. Зрозуміло, що ця якість має велике значення для контактів з яки зовніисьшніми людьми: клієнтами, партнерами, замовниками і т.д.. Але не менше значення воно має і всередині колективу, для правильного проведення переговорів між начальником і підлеглим. Перш за все, пам’ятайте, що ви спілкуєтеся з людьми. Зробіть ваше спілкування доброзичливим, без «начальницького» тону, однак, при цьому не варто давати волю емоціям, як негативним, так і занадто позитивним. Просто не демонструйте свою перевагу — це нікому не сподобається, однак це не повинно бути на шкоду вимогливості.

Правило 6. Умійте розлучатися. І, нарешті, останнє, можливо, не дуже приємне правило роботи з людьми полягає в тому, що якщо з якимось членом колективу у вас (або у всього колективу) не виходить знайти спільну мову, він ускладнює, гальмує всю роботу, то з такою людиною краще розпрощатися, оскільки він навіть може нанести спільній справі досить серйозної шкоди (все залежить від людини і від того, чому саме вона не «влилася» в колектив). Тому будьте уважні і не бійтеся прощатися зі співробітниками, які вам не підходять.

Як бачите, в цих правилах роботи з людьми немає нічого складного, але дотримання їх обов’язково зробить роботу вашого колективу більш злагодженою та ефективною. На сьогодні у мене все. Успіхів вам у всіх починаннях! Побачимося на сторінках нашого блогу!

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.


Оставить комментарий

При використанні матеріалів сайту посилання на Invest-Program.com.ua обов'язкове. Design by Prostorunet