Підписуйтесь та отримуйте корисну інформацію одразу ж на свою пошту.

Як розпізнати брехню в рекламі та відгуках?

Сьогодні я хочу поговорити про те, як розпізнати брехню в рекламі та відгуках. Особливо це стосуватиметься численної реклами в інтернеті, відгуків до інфопродуктів, товарам з інтернет магазинів, різних платних сервісів, хайпів, способів заробітку в інтернеті і т.д.. Щоб не допускати помилок, які призводять до фінансових втрат, потрібно знати, як розпізнати брехню в тому, що ви читаєте і в цій статті я розгляну основні ознаки обману в рекламі та у відгуках в інтернеті.

Отже, взагалі для чого використовується обман і брехню в рекламі? Ну природно, щоб залучити більше цільових клієнтів і більше заробити. На жаль, реклама і відгуки в інтернеті практично не піддаються ніякій цензурі і контролю, тому там пишуть що попало і на це «що попало» попадаються недосвідчені і малограмотні користувачі, а іноді навіть цілком розумні люди. Тому що брехня в рекламі теж буває, скажімо так, різного рівня: щось видно за версту, а щось може виглядати цілком правдоподібно, якщо не придивитися. Тут, мабуть, багато що залежить від рівня копірайтера, який писав текст.

як розпізнати брехню

як розпізнати брехню

Отже, щоб розпізнати брехню в рекламі, для початку потрібно знати її характерні ознаки. Я помітив, що найчастіше обман криється в публікації нібито особистих відгуків і думок про продукт і про те, як він «змінив життя на краще». Чому цей прийом так активно використовується? Звичайно ж, тому, що це має найбільший психологічний вплив на людей: одна справа, коли що-небудь кажуть в рекламі, а тут ніби як пише конкретна жива людина, вже спробувала продукт і отримала результат. Реальні позитивні відгуки про товари і послуги пишуть набагато рідше, ніж фальшиві і замовні.

Судіть самі: якщо ви що-небудь купили і вам сподобалося — ви, швидше за все, ніде не будете про це говорити. Але якщо вам не сподобалося- у вас буде непереборне бажання розповісти про це всьому світу і «насолити» недобросовісному продавцеві. Тому реальних негативних відгуків завжди буде більше, ніж реальних позитивних. Проте, і позитивні відгуки, написані від душі реальними людьми, теж виключати не можна. Отже, давайте розглянемо, як розпізнати брехню в рекламі та відгуках, які характерні ознаки вона містить.

Ознака 1. Все починається з жорсткого негативу. Людина психологічно влаштована так, що більше сприймає негатив і це завжди активно використовується в рекламі. Але одна справа, коли просто рекламується товар і послуга, а інша — коли ви бачите фальшивий відгук, в якому хтось весь цей негатив подає від свого імені, буквально про себе. Подумайте самі, хто буде у всіх фарбах розписувати, який він жахливий і як у нього все погано?

Ознака 2. Тиск на емоції. Брехня в рекламі часто намагається викликати у читача певні емоції, наприклад, жалість, співчуття, оскільки людиною, що знаходиться під владою емоцій, простіше управляти, примушуючи її прийняти потрібне рішення, зробити потрібну дію.

Ознака 3. Неприродні для розмовного жанру фрази. Всі ви прекрасно знаєте, як люди пишуть і спілкуються в інтернеті. І ось, якщо ви помітите в відгуках фрази, які абсолютно нехарактерні для інтернет спілкування — знайте, що перед вами, швидше за все, рекламна брехня.

Ознака 4. Фрагменти «офіційного» тексту. Думаючи про те, як розпізнати брехню в рекламі та відгуках, звертайте увагу: чи немає в тексті фрагментів, які більше підходять для офіційних прес релізів або інструкцій із застосування продукту.

Ознака 5. Фактор випадковості. Дуже характерний критерій для більшості фейкових відгуків. Оповідач згадує, що зіткнувся з тим, що описує, абсолютно випадково або, наприклад, за порадою друзів і знайомих.

Ознака 6. Сам рекламований продукт згадується як би ненароком. Ну, наприклад, йде дуже багато тексту, що викликає емоції, а в кінці всього пару слів про те, що потрібно купити і куди перейти.

Ознака 7. Акцент на швидкість і простоту. Для несправжніх відгуків це цілком нормальне явище, але чоловік, який залишає свій відгук, ніколи не буде робити такі акценти. Тому, якщо ви їх помітили — значить, перед вами чергова рекламна брехня, а сам відгук фейковий.

Ознака 8. Акцент на акції, знижки, бонуси. Знову відомий всім рекламний трюк, але подумайте самі, чи будуть на цьому акцентувати увагу люди, які залишають відгук? Так що, якщо ви помітили щось подібне — дуже ймовірно, що це знову брехня в рекламі.

Ознака 9. Наявність обмежень. І знову типовий рекламний трюк, який навряд чи напише звичайна людина, що залишає відгук. Як правило, це можна зустріти в самому кінці, як додатковий мотиватор до вчинення потрібної дії.

Ознака 10. Акцент на чесності. Подумайте самі, якщо людина не бреше, чи буде вона акцентувати на цьому увагу? Думаю,ні.

Ознака 11. Наявність «щасливих» фото. Якщо відгук супроводжується радісними і щасливими фотографіями, то це практично фейк. Ну подумайте самі, яка нормальна людина буде фотографуватися і викладати свої фото тільки тому, що їй сподобався куплений товар?

Ознака 12. Наявність зашифрованого партнерського посилання. Цей факт на 100% говорить про те, що на вас просто хочуть заробити, а все що написано — банальна рекламна замануха. Тому, якщо ви побачили у відгуках реферальне посилання — обходьте його десятою дорогою.

Ось такі вони — характерні ознаки фейкових відгуків, які дуже часто використовуються в інтернет рекламі. Буду радий, якщо ця інформація допоможе вам не робити помилок. Поділіться нею з друзями в соціальних мережах — думаю, їм теж буде корисно.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.


Оставить комментарий

При використанні матеріалів сайту посилання на Invest-Program.com.ua обов'язкове. Design by Prostorunet