Підписуйтесь та отримуйте корисну інформацію одразу ж на свою пошту.

Як заробити на рекламі

В попередньому матеріалі ми почали розглядати дуже цікаву тему: як заробити на сайті і розглянули такий спосіб заробітку, як продаж посилань. Сьогодні ми продовжимо розглядати варіанти заробітку і проаналізуємо як заробити на рекламі .

Наступний спосіб заробітку на сайті — розміщення реклами. Заробіток на розміщенні реклами, на відміну від попереднього способу, залежить не від «пузомірок» сайту, а від його відвідуваності та корисності. Найбільш поширений спосіб розміщення реклами на сайті — рекламні банери — графічні або анімаційні зображення, при кліці на які користувач потрапляє на сайт рекламодавця. Також можуть використовуватися клікабельні посилання з невеликим описом і рекламні статті. Щоб не заспамити сайт посиланнями при розміщенні реклами, посилання у більшості випадків приховують від індексації пошукових систем. Тобто, по суті, сайт, що розміщує рекламу, торгує не посиланнями, а трафіком, забезпечуючи цільові переходи на сайт рекламодавця.

як заробити на рекламі

як заробити на рекламі

У заробітку на розміщенні реклами теж можна виділити декілька напрямів:

• Розміщення рекламних банерів безпосередньо від рекламодавців ;

• Розміщення рекламних банерів через біржі реклами ;

• Розміщення контекстної реклами через рекламні сервіси ;

• Розміщення тизерної реклами через рекламні сервіси ;

• Розміщення рекламних статей.

Існують також і небажані способи реклами на сайті: всілякі спливаючі вікна, клікандери , попандери і тому подібне. Багато вебмайстрів відносять до небажаної реклами і тизери. При такому заробітку існують два способи оплати :

• Плата за покази (рекламодавець оплачує рекламу за тарифом за 1000 показів або за певний час, наприклад, за місяць);

• Плата за переходи (рекламодавець оплачує кожен перехід з реклами по встановленому тарифу).

Контекстна і тизерна реклама найчастіше оплачується за переходи, а банерна реклама може оплачуватися як за переходи, так і за покази. Вартість розміщення реклами залежить від відвідуваності сайту, від його відповідності тематиці рекламодавця і якості, від вибору місця, де буде розміщена реклама, від розміру рекламного банера. Це може бути, наприклад, в середньому від 0,5 до 10$ за 1000 показів, від 0,05$ до 2­3$ за клік.

При розміщенні реклами на сайті теж не варто намагатися «засунути» її усюди, куди тільки можна, а також не варто використовувати небажані види реклами — усе це приведе до падіння позицій сайту в пошукових системах, відвідуваності, а отже — і доходів від реклами.

Якщо ви розглядаєте варіанти, як заробити на рекламі, то такий заробіток — досить непоганий і перспективний варіант, який, до того ж, при розумному використанні не шкодить сайту, що дуже важливо. Контекстну або ж тизерну рекламу зараз можна зустріти практично на кожному сайті,практично усі вебмайстри використовують цей спосіб заробітку.

Наступний варіант заробітку на сайті — заробіток на партнерських програмах. У цьому випадку власник сайту виступає партнером певної компанії, він розміщує у себе на ресурсі партнерські посилання, переходячи по яких відвідувачі зараховуються в актив партнера, стаючи його рефералами. Далі, якщо вони скористаються певною платною послугою, або користуватимуться ними регулярно, партнер отримуватиме від цього свої комісійні.

Щоб добре заробляти на своєму сайт на партнерських програмах, необхідно створити якісний тематичний ресурс, зацікавити відповідну цільову аудиторію, викладати матеріали, що рекламують партнерські ресурси, спонукаючи користувачів переходити туди і користуватися їхніми послугами. Зробити це не так просто, проте і не так складно, якщо підійти до справи грамотно.

Проте сліду розуміти, що партнер, який рекламує інші ресурси і залишає на них реферальні посилання, в певній мірі несе відповідальність за якість послуг, що надаються там. Наприклад, якщо люди будуть просто, переходячи по посиланнях, даремно витрачати там свої гроші, сайт­партнер швидко втратить свій авторитет і обросте негативною репутацією. Заробіток на партнерських програмах н може бути дуже навіть пристойним. Чи підійде вам такий спосіб заробітку на сайті – вирішуйте самі.

Заробіток на партнерських програмах являється досить специфічним способом монетизації сайту, але при грамотному підході і рекламуванні якісних партнерських продуктів він може дати хороший грошовий ефект.

І останній спосіб заробітку на сайті, який я хочу розглянути — зарабіток на продажі послуг або інфопродуктів . В цьому випадку людина, яка створила певний інфопродукт чи програму, створює сайт головним завданням якого є просування його товарів та послуг. Це має бути якісний тематичний ресурс, що характеризує власника як грамотного фахівця у своїй області, до якого виникає довіра і бажання скористатися його платними послугами. Сайт може стати хорошим способом просування власних товарів і послуг. Проте, для цього потрібно буде виділити час і/або гроші на його створення наповнення і просування.

Що ж, тепер ви знаєте, як заробити на рекламі на своєму власному ресурсі .Я розглянув тільки основні способи заробітку на сайті, але думаю, що їх вистачає, оскільки інші варіанти є складнішими і специфічними. Ну,приміром, можна створити сайт, на якому певні функції будуть платними (портали по працевлаштуванню, сайти знайомств, соціальні мережі і так далі). Можна також створити інтернет­магазин , проте це окремий напрям заробітку, що вимагає окремої публікації.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.


Оставить комментарий

При використанні матеріалів сайту посилання на Invest-Program.com.ua обов'язкове. Design by Prostorunet