Підписуйтесь та отримуйте корисну інформацію одразу ж на свою пошту.

Який інтернет магазин відкрити?

Ця стаття буде корисна для тих, хто стоїть перед вибором: який інтернет магазин відкрити. У ній я хочу порівняти ключові особливості, переваги та недоліки різних схем роботи інтернет магазинів: по країні, по місту, колективні покупки і дропшиппінг. Ну а ви вже самі зробите висновок, який варіант більше підійде конкретно вам, виходячи з ваших уподобань і особливостей вашого регіону.

Отже, кожен підприємець, що бажає відкрити інтернет магазин, неминуче зіткнеться з вибором схеми, за якою буде працювати його бізнес. Різні схеми роботи інтернет магазину таять в собі свої особливості, свої плюси і мінуси, тому від правильного вибору багато в чому буде залежати майбутній успіх в бізнесі. Який інтернет магазин відкрити найкраще? Давайте порівняємо варіанти.

який інтернет магазин відкрити

який інтернет магазин відкрити

Варіант 1. Інтернет магазин по країні (товари в наявності). Почнемо з наймасштабнішої схеми роботи інтернет магазину — організації доставки зі складу по всій країні. Одночасно ця схема є і найбільш витратною, адже постійно потрібно мати в наявності величезну кількість товару, швидше за все знадобиться складське приміщення і хоча б мінімальний штат співробітників. Також доведеться укладати договори з кур’єрськими службами і втрачати певний відсоток прибутку на доставці. Переваги:

• Найширше охоплення цільової аудиторії;
• Найвищий потенційний прибуток і прибутковість;
• Впізнаваність, брендування в широких масштабах.

Недоліки: Найбільші витрати на відкриття і просування;
• Величезна сума «замороженого» капіталу, вкладеного в товар;
• Додаткові витрати на роботу з поштовими службами;
• Неможливість доставки товару миттєво (багато покупців хочуть такий сервіс);
• Висока вартість гарантійної заміни або повернення товару.

Варіант 2. Інтернет магазин по місту (товари в наявності). Якщо ви думаєте над тим, який інтернет магазин відкрити, можливо, краще почати з більш простого варіанту — магазину, орієнтованого на конкретне місто або невеликий регіон. На сьогоднішній день саме таких інтернет магазинів відкривається найбільше і не спроста — цей варіант стає все більш затребуваним на ринку по ряду причин. Міські інтернет магазини складають хорошу конкуренцію традиційної торгової мережі і супермаркетам, оскільки товари в них можна купити трохи дешевше, замовити, не виходячи з дому, та й отримати прямо додому.

Сучасні покупці прагнуть до зручності і якісного сервісу і саме це може забезпечити інтернет магазин з доставкою по місту. Переваги:

• Відносно невисока вартість відкриття і просування;
• Такий інтернет магазин відкрити простіше, ніж більш масштабний;
• Менша конкуренція;
• Простіше підтримувати високу якість сервісу і натомість отримувати лояльність клієнтів.

Недоліки: порівняно вузька цільова аудиторія, невеликий товарообіг, небагато перспектив для більш глобального розвитку.

Варіант 3. Інтернет магазин за системою дропшіппінг. Думаючи про те, який інтернет магазин відкрити, є сенс розглянути і цей варіант, який останнім часом набирає все більшої популярності. Про те, що таке дропшіппінг більш детально ви можете почитати тут, зараз же я скажу коротко: це варіант посередництва в інтернеті, тобто, організації інтернет магазину без наявності власного складу, товару та системи доставки. В цьому випадку ви будете займатися тільки прийомом замовлень, а товар покупцеві буде відправляти безпосередній постачальник. Переваги:

• Практично повна відсутність витрат на відкриття та роботу інтернет магазину;
• Можливість швидкого старту;
• Можливість підтримки максимально широкого асортименту товарів без витрат;
• Робота по всій країні — максимально широка цільова аудиторія.

Недоліки: ціни будуть вищі, ніж у прямих постачальників, що не сподобається покупцям;
• Дуже довга доставка, що теж істотний мінус для покупців;
• Неможливість точно контролювати наявність у постачальників потрібного товару і всі незручності, пов’язані з цим.
Дропшиппінг більше орієнтований на разові продажу, ніж на постійних клієнтів.

Варіант 4. Спільні (колективні) покупки. І останній варіант, який я хочу сьогодні розглянути — це організація так званих спільних покупок. Такий вид заробітку не можна назвати інтернет магазином в чистому вигляді, але все ж він має з ним багато спільного, оскільки теж має на увазі замовлення і доставку товарів через інтернет, тому я вирішив розглянути його тут.

Суть цього варіанта зводиться до того, щоб організовувати групи людей для покупки певних товарів великими партіями зі знижкою і якусь частину цієї знижки «платити собі» за організаційну роботу. Все це можна організовувати через соціальні мережі, форуми, сайти формату інтернет магазинів. Переваги:

• Дуже мінімальні витрати (практично повна їх відсутність);
• Можливість заробляти, не оформлюючи підприємницьку діяльність; Безкоштовна реклама по методу «сарафанного радіо».

Недоліки: для хороших заробітків потрібні великі обсяги торгівлі, яких тут досягти дуже складно, це скоріше варіант додаткового, а не основного заробітку, на організатора спільних покупок лягає вся відповідальність за «не той» товар.

Ну ось, мабуть, і все. Тепер ви маєте певне уявлення про те, які існують схеми роботи інтернет магазину та можете вибрати, який інтернет магазин відкрити, який варіант більше підходить для вашої ситуації.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.


Оставить комментарий

При використанні матеріалів сайту посилання на Invest-Program.com.ua обов'язкове. Design by Prostorunet