Підписуйтесь та отримуйте корисну інформацію одразу ж на свою пошту.

Чому знімають гроші з телефону?

Чому знімають гроші з телефону? За що списали гроші з мобільного? Що робити? У цій публікації я розгляну найбільш поширені причини списання грошей з рахунку мобільного оператора і розповім, що робити, якщо ви виявили, що з вашого рахунку «з незрозумілих причин» списали або регулярно списуються гроші.

Чому знімають гроші з телефону? Що робити? Отже, розглянемо найбільш ймовірні причини списання грошей з мобільного телефону.

знімають гроші

знімають гроші

Причина 1. Підключення непотрібних послуг. Дуже часто мобільні оператори «грішать» тим, що підключають вам певні платні послуги. Зазвичай деякі з них вже за замовчуванням підключені в пакеті, також буває, що вам підключають послугу, яка певний час є безкоштовною, а потім переходить в платну. Що робити? Необхідно точно дізнатися, які конкретно послуги у вас підключені, які з них є платними. Це можна зробити декількома способами:

•Зв’язатися із оператором;
•Зателефонувати на автовідповідач, що сповіщає про підключені послуги;
•Через особистий кабінет на сайті мобільного оператора;
•Вивчити, що входить в ваш пакет послуг, для виявлення платних послуг, підключених за замовчуванням ;
•Взяти роздруківку списань з рахунку за певний період.

Далі слід відключити ті платні послуги, якими ви не хочете користуватис, і гроші за них перестануть списуватися.

Причина 2. Тариф, про який ви не знали. Якщо ви не знаєте, за що знімають гроші з телефону — уважно вивчіть свій тарифний план. Цілком ймовірно, що в ньому є тарифи, про існування яких ви не знаєте, наприклад, щоденна або щомісячна абонплата, яка стягується постійно або в разі перевищення певного ліміту часу розмов. Що робити? Якщо причина списання грошей з телефону криється саме в цьому і вас це не влаштовує — доведеться переходити на інший тарифний план або іншого оператора, в якому подібні тарифи відсутні.

Причина 3. Підвищення тарифів, введення нових тарифів. Буває так, що мобільний оператор вводить нові тарифи або змінює старі в бік збільшення, а вас про це не повідомляє, або відсилає вам смс, а ви не звертаєте на неї уваги і видаляєте. Що робити? Уважно вивчити актуальні тарифи за вашим тарифним планом, дізнатися, чи не було в них змін. Якщо такі зміни відбулися, але вас вони не влаштовують — не залишається нічого іншого як переходити на інший тарифний план або іншого оператора.

Причина 4. Вихід в інтернет. У багатьох тарифних планах передбачено списання абонплати за день, в який було здійснено вихід з мобільного в інтернет. Буває так, що людина не виходила в інтернет, а гроші за цю послугу все одно списалися. На жаль, таке можливо, якщо вихід в інтернет був здійснений автоматично, без відома абонента (наприклад, оновився встановлений додаток або надійшло повідомлення про нове повідомлення по електронній пошті і т.д. — все це здійснюється через підключення до інтернету, а значить, за це списуються гроші).

Що робити? Блокуйте доступ з мобільного в інтернет в той час, коли ви ним не користуєтесь, щоб не було таких «несподіваних» списань.

Причина 5. Дзвінки і відправка СМС на дорогі номери. Дуже поширена причина списання грошей з телефону криється в дзвінках або відправці СМС повідомлень на номери, які тарифікуються за спеціальними завищеними тарифами. Наприклад, це часто відбувається за участь в різних голосуваннях або дзвінках / СМС на номери з рекламних розсилок в дусі «відправ СМС і виграй автомобіль». Що робити? Ніколи не дзвонити і не відправляти СМС на телефонні номери, що відрізняються за структурою від традиційних (особливо — короткі номери), які вам невідомі або здаються сумнівними.

Причина 6. Збої або шахрайство. І, нарешті, якщо жодна з перерахованих вище причин не підходить і ви не знаєте, чому списують гроші з телефону, можливо це дійсно відбувається без всяких причин або в результаті збою у оператора, або в результаті шахрайства. Що робити? Звернутися до оператора гарячої лінії або в салон зв’язку з проханням повідомити причину списання незрозумілих вам сум.

Якщо усно не вдасться це з’ясувати, то звернутися письмово, упевнитися, що ваше звернення зареєстровано і дочекатися офіційної відповіді. Якщо гроші були списані з телефону не з вашої вини, то їх повинні повернути. Куди скаржитися, якщо знімають гроші з телефону? У Законі про захист прав споживачів зазвичай передбачено, що ніхто не має права надавати будь-які платні послуги без згоди споживача.

Тому, якщо ви жодним чином не давали згоди на те, що з мобільного рахунку будуть списувати гроші за якусь послугу (наприклад, вас про це не повідомили, ця послуга не числиться в тарифному плані як платна, ви відключили послугу, а її все одно роблять і т.д.), то ви маєте право звернутися до оператора зв’язку з письмовою претензією. У тексті претензії необхідно вказати, за що і з якого моменту з вас списують гроші без вашої згоди, послатися на потрібну статтю Закону про захист прав споживачів і зажадати повернути на рахунок незаконно списані кошти.

Практика показує, що якщо претензія складена юридично грамотно і споживач правий, то гроші повертають. Якщо ж списані гроші не будуть повернуті, то вам повинні надати письмову відповідь з обгрунтованою відмовою у поверненні коштів. Якщо ви вважаєте цю відмову безпідставною з точки зору чинного законодавства — можете звернутися до державного органу, що забезпечує захист прав споживачів. Особливо це має сенс, коли мова йде про великі суми незаконно списаних з телефону коштів.

Якщо з вашого мобільного рахунку знімають гроші законно, але занадто багато, на вашу думку — раджу переглянути свої принципи використання мобільного зв’язку.

Тепер ви знаєте, чому знімають гроші з телефону і що робити в таких ситуаціях. Не дозволяйте нікому обманювати себе, будьте грамотними і завжди відстоюйте свої законні права. До нових зустрічей на нашому сайті — сайті, який підвищить вашу фінансову грамотність і навчить ефективно управляти особистими фінансами.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.


Оставить комментарий

При використанні матеріалів сайту посилання на Invest-Program.com.ua обов'язкове. Design by Prostorunet